kreska

 
Image is not available

Godziny otwarcie

9.00 - 22.00

zadzwoń do nas

+48 788 299 299

e-mail

klub @ fitnesso.pl

Image not availableImage not available
Image not availableImage not available
Image not availableImage not available
Image not availableImage not available
Image not availableImage not available
Image not availableImage not available
Image not availableImage not available
Image not availableImage not available
Image is not available
Image is not available
Slider

kreska

 

Opisy zajęć

GIMNASTYKA ODCHUDZAJĄCA – Nieskomplikowane zajęcia dla każdego, rozpoczynamy łatwym 15minutowym układem choreograficznym i następnie płynnie przechodzimy do ćwiczeń kształtujących wszystkie partie mięśni stale pozostając w ruchu (żadnych przerw od pierwszej do 40 minuty). Kończymy ćwiczeniami na mięśnie brzucha i rozciąganiem. Zajęcia polecane dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

 

BRZUCH POŚLADKI UDA – Zajęcia kształtujące, nastawione na ćwiczenie dolnych partii ciała i mięśni brzucha. Zaczynają się 10 minutową bardzo prostą rozgrzewką, potem 40 min ćwiczeń kształtujących i wzmacniających, na koniec 5-7 minut rozciągania. Zajęcia polecane dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

 

STEP & SHAPE – Zajęcia kształtująco-wzmacniające z użyciem stepu. 15 minut prostej rozgrzewki na stepie, 35 minut ćwiczeń wzmacniająco-kształtujących dolne partie mięśniowe i mięśnie brzucha, Kończymy rozciąganiem ćwiczonych partii. Zajęcia polecane dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

 

BODY SHAPE – Zajęcia kształtująco-wzmacniające. 10 minut prostej rozgrzewki, potem ćwiczenia na górne partie mięśni (ramiona, klatka piersiowa, plecy, barki), następnie ćwiczymy dolne partie mięśniowe i mięśnie brzucha. Kończymy rozciąganiem ćwiczonych partii. Zajęcia polecane dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

 

STEP + BRZUCH – 40 minut układu choreograficznego na stepie + 10 minut ćwiczeń na mięśnie brzucha. Trening poprawiający wydajność układu krążenia i pracę serca. Wyszczupla i wzmacnia dolne partie mięśniowe. Wspaniały dla ogólnej kondycji i koordynacji ciała. Zawiera ciekawą choreografię i świetnie spala zbędne kalorie. Zajęcia przeznaczone dla osób MINIMUM średniozaawansowanych lub zaawansowanych ze względu na zaawansowanie choreografii.

 

FATBURNER (basic) + BRZUCH – Zajęcia dla wszystkich dbających o jędrne i gibkie ciało. Po rozgrzewce za pomocą aerobikowych układów choreograficznych pracujemy nad mięśniami całego ciała intensywnie spalając tkankę tłuszczową. Ostatnie 10 minut poświęcamy na prace nad mięśniami brzucha. Trening ten zawiera około 40 minut łatwego układu choreograficznego. Zajęcia polecane dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

 

PILATES - Zajęcia z wykorzystaniem różnych technik wzmacniania głębokich partii mięśni, pomagające usunąć napięcia mięśniowe, przykurcze i jednocześnie niezawodne w utrzymaniu właściwej postawy ciała. Utrzymujemy harmonię między zewnętrznymi a wewnętrznymi mięśniami wykorzystując zestaw ćwiczeń izometrycznych stanowiących bazę programów Pilates, oraz ćwiczenia rozciągające (STRETCHING). Trening bez choreografii, przeznaczony jest dla wszystkich grup wiekowych, niezależnie od sprawności fizycznej. Ćwiczenia te poprawiają siłę, elastyczność i wytrzymałość mięśni oraz modelują ciało. Stosowane również jako profilaktyka schorzeń kręgosłupa. Efektem regularnego uczestniczenia w tym treningu jest poprawa elastyczności mięśni, likwidacja napięć mięśniowych, rozładowanie stresu, wzmocnienie mięśni brzucha i mięśni posturalnych.

 

CROSS TRAINING to trening siłowo-wytrzymałościowy, którego celem jest mocne przyśpieszenie metabolizmu organizmu oraz budowa ogólnej sprawności i siły fizycznej. Głównym założeniem treningu jest osiągnięcie sprawności w dziesięciu różnych obszarach fizycznych. Należą do nich: wydolność krążeniowo-oddechowa, wytrzymałość, siła, gibkość, moc, szybkość, zwinność, równowaga, koordynacja i dokładność. Ćwiczenia w ramach treningu wykonuje się w tzw. obwodach, czyli jedno pod drugim, z minimalnymi przerwami między ćwiczeniami. Jest to trening, który skierowany jest do każdego, zarówno do amatorów sportów, chcących zrzucić zbędne kilogramy i wyrzeźbić swoją sylwetkę,  jak i dla tych, którym sportowy styl życia pozwala nie tylko dbać o figurę, ale wpływa na sposób spędzania wolnego czasu.
CROSS TRAINING jest uniwersalnym programem, odpowiednim dla każdego, niezależnie od poziomu sprawności i doświadczenia.
Podczas treningu samodzielne dopasowujemy go naszych możliwości poprzez modyfikacje czasu wykonania ćwiczenia, ilości powtórzeń lub intensywności. Podczas treningu pracujemy z ciężarem własnego ciała, jak i używamy takich przyrządów jak sztangi, hantle, ciężkie piłki, kettelbell'e, gumy, stepy, lina do crossfitu i inne. Z racji tego iż trening ten przypomina momentami mocny interwał i podnosi tętno do wysokich poziomów - jest on bardzo efektywny pod kątem spalania tkanki tłuszczowej (po dobrze wykonanym treningu metabolizm utrzymuje się na podwyższonym poziomie do 48h), oraz pod kątem poprawy wydolności i wytrzymałości mięśniowej.

 

Honorujemy karty

 

Wybrane promocje