Grafik

Grafik zajęć

 
GODZ. PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIATEK NIEDZIELA
 9.00

 

 

PILATES

ADRIAN

 

Trening Funkcjonalny z elementami Pilatesu

po obwodzie

ADRIAN

 

10.00

BODY SHAPE

Ewa A/ Alicja

 

Niedzielne zajęcia trwają

1h i 5min

17.00

   
 
   
 18.00

BODY SHAPE

ADRIAN 

BPU

EWA A

BODY SHAPE

SYLWIA

CROSS TRAINING

kobiety/mężczyźni

EWA Ś

BPU

ALICJA

 
 19.00

GIM. ODCHUDZAJĄCA

ADRIAN 

--------------------

SPINNING !

MAGDA

ZUMBA

MAGDA

GIM. ODCHUDZAJĄCA

SYLWIA

--------------------

SPINNING !

PRZEMEK

STEP&SHAPE

ADRIAN 

ZUMBA

MAGDA

----------------

SPINNING !

MAGDA

 
 20.00

PILATES

ADRIAN 

CROSS TRAINING

kobiety/mężczyźni

ADRIAN

 

 

Trening Funkcjonalny z elementmi Pilatesu

po obwodzie

ADRIAN 

 

 

Każde zajęcia trwają 55 minut

Opisy zajęć

 

Search Results

CROSS TRAINING

to trening siłowo-wytrzymałościowy, którego celem jest mocne przyśpieszenie metabolizmu organizmu oraz budowa ogólnej sprawności i siły fizycznej. Głównym założeniem treningu jest osiągnięcie sprawności w dziesięciu różnych obszarach fizycznych. Należą do

PILATES

Zajęcia z wykorzystaniem różnych technik wzmacniania głębokich partii mięśni, pomagające usunąć napięcia mięśniowe, przykurcze i jednocześnie niezawodne w utrzymaniu właściwej postawy ciała. Utrzymujemy harmonię między zewnętrznymi a wewnętrznymi mięśniami wykorzystując

FATBURNER (basic) + BRZUCH

Zajęcia dla wszystkich dbających o jędrne i gibkie ciało. Po rozgrzewce za pomocą aerobikowych układów choreograficznych pracujemy nad mięśniami całego ciała intensywnie spalając tkankę tłuszczową. Ostatnie 10 minut poświęcamy na

STEP + BRZUCH

40 minut układu choreograficznego na stepie + 10 minut ćwiczeń na mięśnie brzucha. Trening poprawiający wydajność układu krążenia i pracę serca. Wyszczupla i wzmacnia dolne partie mięśniowe. Wspaniały dla ogólnej

BODY SHAPE

Zajęcia kształtująco-wzmacniające. 10 minut prostej rozgrzewki, potem ćwiczenia na górne partie mięśni (ramiona, klatka piersiowa, plecy, barki), następnie ćwiczymy dolne partie mięśniowe i mięśnie brzucha. Kończymy rozciąganiem ćwiczonych partii. Zajęcia

STEP & SHAPE

Zajęcia kształtująco-wzmacniające z użyciem stepu. 15 minut prostej rozgrzewki na stepie, 35 minut ćwiczeń wzmacniająco-kształtujących dolne partie mięśniowe i mięśnie brzucha, Kończymy rozciąganiem ćwiczonych partii. Zajęcia polecane dla osób na

BRZUCH POŚLADKI UDA

Zajęcia kształtujące, nastawione na ćwiczenie dolnych partii ciała i mięśni brzucha. Zaczynają się 10 minutową bardzo prostą rozgrzewką, potem 40 min ćwiczeń kształtujących i wzmacniających, na koniec 5-7 minut rozciągania.

GIMNASTYKA ODCHUDZAJĄCA

Nieskomplikowane zajęcia dla każdego, rozpoczynamy łatwym 15minutowym układem choreograficznym i następnie płynnie przechodzimy do ćwiczeń kształtujących wszystkie partie mięśni stale pozostając w ruchu (żadnych przerw od pierwszej do 40 minuty).

Wszelkie prawa zastrzeżone 2018 / Polityka prywatności
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.   akceptuje  polityka prywatności